Tristesa

Avui no ha estat un bon dia perquè he arribat a escola MOLT TRISTA!! I me'n vaig també trista.
Estic trista perquè sovint veig que no m'escoltau ni escoltau als companys que teniu a prop. Sovint xerrau tots a l'hora. Estic trista perquè al pati moltes vegades hi ha problemes: algú no deixa jugar a un altre, si algú cau i es fa mal els altres no van a veure com està...i això em posa molt trista.
Quantes vegades he dit "TRISTA"? A veure si les podeu contar.
El joc que hem fet avui al pati, l'hem fet perquè tots tenim alguna qualitat bona, tots tenim alguna cosa en la què destacam i hem de ser conscients de les coses que ens surten bé i potenciar-les. 
Vos recordau de les coses bones que vos han dit els vostres companys? Demà parlarem de tot això.

3 comentaris:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Vídeo colònies

Aquí teniu el vídeo resum de les Colònies que ens ha montat na Sonia. Mostra que ens ho vàrem passar d'allò més bé.