TANCAM EL PROJECTE

Avui ens hem reunit al taller per iniciar una xarxa de relacions del nostre projecte, per poder ordenar tots els continguts apresos durant el curs. La sessió se'ns ha quedat curta. Una sessió que ha estat conduïda per n'Albert, mestre de l'escola i company nostre que ha provocat una cosa molt guapa, una sessió del projecte que cap de noltros oblidarem ja que la cosa ha esdevingut una explosió d'emocions, sensacions i sentiments, i no només una pluja de coses apreses que era el que jo esperava, si no emocions compartides que ens han fet plorar a gairebé tots i que hem acabat com mostra la fotografia.


  M'hagués agradat sentir més coses (alguns no s'atrevien a parlar), seguir xerrant de com vos sentíeu respecte al nostre projecte però era hora d'anar al pati. Per això he trobat adient deixar un espai per seguir escrivint si voleu deixar comentaris en aquesta entrada del bloc. M'encantarà llegir-vos.

El meu el faig aquí:
Les paraules que he sentit avui de tots voltros de cap a mi i cap a la resta del grup les duré sempre al meu cor. 





13 comentaris:

  1. Nins i nines de 4tA: Gràcies per deixar-me compartir aquesta sessió amb vosaltres i deixar-me gaudir del vostre projecte més enllà d'allò que havia pogut observar fins al moment des de la distància. Ha estat una sessió extraordinària, on heu permès que les vostres emocions i els vostres sentiments fluissin sense por... Aquesta és la millor manera d'aprendre: quan emoció i aprenentatge van de la mà! Podeu estar ben orgullosos de tenir una mestra que, amb la seva feina diària, contribueix al fet que a la nostra escola la màgia sigui possible! Gràcies Marga i una abraçada a tots i totes!
    Albert

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. A jo m'agradat molt la feina que hem fet avui. M'HE EMOCIONAT MOLT!!!gracies ALBERT per venir.


    Arnau

    ResponElimina
  4. Per a mi també ha estat molt emocionant; emocionant veure com els aprenentatges més importants són els que venen des de dintre, des del cor; emocionant per veure nins, nines i mestres compartint els seus sentiments i creant un vincle que va molt més enllà d'un projecte i; emocionant també per formar-hi part.
    Moltes gràcies a tots i totes!!!
    Sonia

    ResponElimina
  5. Gràcies per venir a fer aquesta sessió, Albert. M'he emocionat molt i he deixat sortir els meus sentiments. Me fa molta pena tancar aquest projecte amb tota la feina que hem fet junts.
    Olivia

    ResponElimina
  6. Molt bona feina nins, nines i mestres!!!! durant tot el projecte heu après moltísimes coses, heu fet feina en equip, heu tornat grans... em sembla que aquesta darrera sessió ha estat molt emocionant...
    Bel

    ResponElimina
  7. A mi me ha encantat me he emocionat molt. Tenim una professora magnfica.
    Silvia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es veritat Silvia tenim a una professora magnifica.María

      Elimina
  8. jo vaig plorar per dues coses 1- perque es el derrer any amb na Marga i 2- perque mo he pasat molt bé aquests 2 anys. María

    ResponElimina
  9. Quins comentaris més guapos que estau deixant! Mai m'havien dit coses tan emocionants!

    ResponElimina
  10. A mi me encantó la sesión. Me gustó ver como todos mis compañeros decían lo que pensaban y sentían. Gracias Albert. Gracias Marga por habernos apoyado y hacernos reir estos dos años que hemos estado contigo. El proyecto me gustó mucho, siento mucha alegría porque hemos trabajado juntos y Marga nos ha ayudado. Me hubiera gustado que este proyecto no se acabe. Ezequiel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les teves paraules, Ezequiel. Jo m'ho he passat molt bé amb voltros aquests anys.

      Elimina
  11. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Vídeo colònies

Aquí teniu el vídeo resum de les Colònies que ens ha montat na Sonia. Mostra que ens ho vàrem passar d'allò més bé.