UN FI DE CURS MOLT DIVERTIT

Avui ha acabat aquest curs. El curs 2016-2017, que no sabíem com acabaria quan va començar. Ens coneixíem per setembre però no sabíem quines aventures viuríem junts.
Per jo ha estat un curs ple d'emocions i aprenentatges nous. Amb voltros he après que es pot APRENDRE  i ENSENYAR d'una forma divertida i motivadora. Voltros m'heu engrescat a provar coses noves perquè sempre veníeu MOTIVATS I CONTENTS.

El darrer dia del nostre curs junts ha començat amb la graduació dels nins i nines de 6è que ja se'n van de l'escola. Els hem vist com desfilaven pel passadís i els hem dit adéu. Al final de la seva graduació, ens han regalat un ball ben divertit i ens han animat a ballar amb ells.

Abans del pati, ens hem fet una foto ben igual que la que havíem fet el primer dia de curs. Alguns heu canviat molt però altres estau ben iguals. Heu estat molt vius perquè simplement vos he mostrat la foto del primer dia a la pissarra i vos heu col·locat ben igual. A final de quart en farem una altra. A veure com hem crescut.


Aquesta és més divertida. També la vàrem fer a principi de curs.


Preparats per la festa de l'aigua. 3, 2, 1...


Fotos al camp de gespa, no n'he pogut fer cap perquè he acabat ben xopa, l'any que ve duré una càmera aquàtica. Ens ho hem passat pipa, tots em perseguíeu per banyar-me i jo tanmateix ja anava ben remullada. 
Jo no sabia com era aquesta festa, no m'esperava que fos tan divertida.
Com cada any, hem acabat amb solàrium al camp de bàsquet.


I na Caterina, la nostra segona practicant, ha passat el dia amb noltros. Ha estat un dia ben complet.
Esper els vostres comentaris en aquesta entrada del blog per contar-me si vos ho heu passat tan bé com jo.

Només em queda desitjar-vos un bon estiu. Vos esper a tots a la recollida de notes, m'agradaria que venguessiu així em puc acomiadar personalment de cada un. FINS EL CURS QUE VE!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Vídeo colònies

Aquí teniu el vídeo resum de les Colònies que ens ha montat na Sonia. Mostra que ens ho vàrem passar d'allò més bé.