Més mares protagonistes aquesta setmana

Dijous vàrem rebre una visita molt especial: na CAROLINA, la mare de n'EZEQUIEL. Molts de voltros ja sabíeu que era una gran ARTESANA, però jo no ho sabia fins fa poquet perquè n'Ezequiel no m'ho havia explicat del tot. La vaig descobrir un dia que passejàvem per Palma, aquell dia que vàrem visitar la Merceria Àngela. La vàrem trobar a la Plaça Major, amb el seu stand, vos enrecordau?


Na Carolina aquell dia s'en va adonar que vos agraven molt els seus penjolls i jo li vaig demanar si ens podia fer un taller a la classe.
I així va ser com va venir el passat dijous.
Ens va mostrar algunes de les eines que emplea i tot i que ella fa feina amb ceràmica a noltros ens va fer un taller de penjolls de fang per no haver d'emplear el forn.
Que sapigueu que en principi només ens donava temps de fer un penjoll per cada un però com que tots i totes son ben espavilats amb el fang que els va sobrar a cada un varen començar a fer penjolls per mares i germans. Aquí teniu fotos del procés i demà dilluns tornam a esperar a na Carolina per ajudarnos a pintar els nostres penjolls.

2 comentaris:

  1. Que maravilla, que ganas de ver el resultado... Muchas gracias x dedicar tu tiempo Carolina.

    ResponElimina
  2. Me ha encantado vivir estos momentos con vosotros. Muchas gracias! Carolina (la mamá de Ezequiel)

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Vídeo colònies

Aquí teniu el vídeo resum de les Colònies que ens ha montat na Sonia. Mostra que ens ho vàrem passar d'allò més bé.